. . .SELEPAS 2 MINGGU.



Salam.. .

Selepas post haritu tak berkesempatan nak update hinggalah harini baru ada sedikit masa nak bercerita. Owh. . .dah 2 minggu rupanya dan begitu jugaklah dengan kehidupan baru bersama Herbalife. Memang nak share sangat dengan anda semua sebab. .. memang terasa perubahannya !!

Actually TUJUAN saya amalkan Herbalife ni untuk kurangkan sedikit berat badan dan sebenarnya untuk membantu diri ini segar bertenaga sepanjang hari. KENAPA PENTING SANGAT?? Mungkin ada yg cakap " alahai bukan masalah sangat pun" tapi bagi working mom, mother of 4, kerja dari seawal 7.45 sehinggalah paling awal jam 5.00 petang.. . Hanya orang2 yang alami perkara macam saya je yg tahu kepenatannya. . .adohai.. .

Kadang balik rumah tak sempat pun nak kemas rumah. Nak masak untuk keluarga. Selalu jugaklah makan malam jam 9 malam. Lepas kemas dapur ala kadar akan tidurkan anak yg kecil (yg masih menyusu badan) hinggalah tertidur. Boleh banyangkan tak kesibukan hari-hari.

Tetapi alhamdulillah...dalam 2 minggu ni. .perkara yang SANGAT BERBEZA ialah..BANGUN PAGI DENGAN RASA SEGAR. Nikmat sangat. Syukur sangat. Lama dah tak rasa segar macam ni waktu pagi.


BERAT BADAN. . .alhamdulillah,pagi tadi timbang ada perubahan. Dari 66.9 kepada 65.5. Not bad untuk org baru macam saya.Baru bertatih. hahahahha. Nanti saya kongsi cerita en suami dan sedikit gambar ya. So stay tune!!

Ulasan

Catatan Popular